Kom je maar niet toe aan SEO (ook wel zoekmachine optimalisatie genoemd) of probeer je het wel, maar blijven de resultaten tegenvallen? Dan is SEO uitbesteden een verstandige keuze. Zo kan jij je focussen op datgene waar jij goed in bent en zorgen wij dat jouw website voor potentiële klanten vindbaar wordt.
Maar er is meer dan alleen het verbeteren van SEO. Want als er bezoekers op je website komen wil je dat ze contact met je opnemen of een bestelling bij je plaatsen. Ook daar helpen we je mee.
Dat doen we door er voor te zorgen dat de content op de website op een dusdanig manier is gemaakt, zodat de kans dat de bezoekers zich aangesproken voelen zo groot mogelijk is. Hier komt met name psychologie bij kijken, wat naast SEO optimalisatie een belangrijk aspect van online marketing is.
Zodra je de aandacht van je bezoekers weet vast te houden, neemt de kans dat ze tot actie overgaan aanzienlijk toe. Het voordeel van onze werkwijze is dus dat je website enerzijds goed vindbaar wordt en anderzijds je bezoekers aanzet tot de gewenste actie. Goede posities in Google zijn immers weinig waard als je bezoekers je website snel weer wegklikken.
Waarom SEO uitbesteden aan Result Internetmarketing?
Kortom, als je besluit om SEO aan Result Internetmarketing uit te besteden, dan kan je erop rekenen dat je met een partij in zee gaat die verder denkt dan enkel het goed vindbaar worden in Google.
Het gaat tenslotte om de bijdrage die je website aan het bedrijfsresultaat levert en niet alleen om goede posities in de zoekmachines.
Wie gingen je voor?
Bekijk voor welke klanten Result Internetmarketing heeft mogen werken en lees hoe onze klanten de samenwerking hebben ervaren.
Veelgestelde vragen over SEO uitbesteden
Hier kunnen we geen eenduidig antwoord op geven. Dat komt omdat ieder SEO-traject uniek is. Zo heeft de omvang van het traject grote invloed op de grootte van de investering. Gaat het bijvoorbeeld om een website met vijf pagina’s of om een website waarvoor we de SEO voor misschien wel dertig pagina’s moeten verbeteren?
Bovendien verschilt de kracht van de online concurrentie in iedere branche. Met concurrentie bedoelen we niet of jouw concurrenten grote of kleine bedrijven zijn, maar hoe sterk de websites van jouw concurrenten zijn. Dat is namelijk bepalend voor de inspanningen die je moet verrichten om goede posities in Google te krijgen.
Wil je weten wat de kosten voor jouw SEO vraagstuk zijn? Neem dan contact met ons op. We plannen een afspraak in, zodat we je vervolgens van een vrijblijvende offerte kunnen voorzien.
In ieder geval meer zichtbaarheid in de zoekmachines en daardoor meer zichtbaarheid onder (potentiële) klanten. Doordat je met SEO heel gericht kunt inspelen op zoekopdrachten die in de zoekmachines worden getypt, zal jouw website vaker onder de aandacht van jouw doelgroep komen. Hierdoor neemt de kans op leads en klanten toe, omdat je tenslotte meer bezoekers op je website krijgt.
Zoekmachine optimalisatie kan ook een besparing op de acquisitiekosten opleveren. De klant zoekt immers naar jou in plaats van andersom en dus hoef je hem niet te overladen met folders, radio commercials, flyers etc. die vaak veel geld kosten.
Bovendien is het effect van SEO inspanningen niet zomaar weg wanneer je ermee stopt. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Google Adwords (adverteren in Google), blijft je website vindbaar. Ook als je even een ‘SEO pauze’ neemt.
Omdat SEO van cruciaal belang is om de ranking van jouw website in de zoekmachines te kunnen verbeteren, waardoor je met potentiële klanten in contact kunt komen.
Daarnaast levert een zoekwoordenanalyse, een belangrijk onderdeel van SEO, inzicht op in de zoekwoorden en zoekzinnen die jouw doelgroep in de zoekmachines intypt. Deze woorden en zinnen verwerken we in jouw website. Zo wordt hij dus niet alleen beter vindbaar, maar ook aantrekkelijker voor jouw doelgroep, omdat de website hun taal spreekt.
Ja, wij verzorgen ook de zoekmachine optimalisatie voor websites van lokale bedrijven. Lokale zoekmachine optimalisatie vergt vaak minder inspanningen om de ranking in Google te verbeteren, waardoor het een interessante investering kan zijn.
We vertellen je graag wat de mogelijkheden zijn. Vul je gegevens hier in of bel 085 301 8079 voor meer informatie.

