Online marketing workshops voor bedrijven

Levert de online marketing binnen jouw organisatie niet genoeg op? Of heb je marketing via internet altijd links laten liggen en wil je dat zelf gaan veranderen? Dan zijn online marketing workshops voor bedrijven een prima manier om dit te realiseren.

Door het beperkte aantal deelnemers en de focus op jouw vraagstuk, kun je namelijk heel gericht te werk gaan. Bovendien kunnen de collega's na afloop van de workshop elkaar stimuleren om het geleerde in de praktijk te brengen, iets wat bij individuele cursussen en trainingen vaak niet gebeurt.

Voorbeelden van online marketing workshops

  • Zoekmachine optimalisatie: Hoe wordt jouw website beter vindbaar voor jouw doelgroep?
  • Conversie optimalisatie: Hoe prikkel je jouw bezoekers, zodat ze sneller tot actie overgaan?
  • Content marketing: Hoe weet ik mijn doelgroep met content te boeien?

Bovenstaande workshops zijn slechts enkele voorbeelden die gebaseerd zijn op concrete vragen die binnen bedrijven kunnen spelen. We horen dan ook graag wat jouw vraagstuk is.

Waarom workshops van Result Internetmarketing?

  • De workshops zijn resultaatgericht: opgedane kennis is direct toepasbaar
  • De workshops zijn op maat gemaakt, waardoor de effectiviteit groter wordt
  • De online marketing trainer heeft een uitstekend kennisniveau door met succes afgeronde cursussen en praktijkervaring

Na de workshop kan eventueel online marketing coaching worden ingezet om het personeel nog verder te helpen.

Online Marketing Coaching

Wanneer er één persoon binnen jouw organisatie verantwoordelijk is voor de online marketing, dan is 1 op 1 coaching een betere keuze dan het volgen van een workshop. Anderzijds kan het zo zijn dat na een workshop sommige personeelsleden verdere ondersteuning nodig hebben. Ook dan is online marketing coaching een prima keuze.

Of je nu wel of niet met ons contact opneemt: zorg er in ieder geval voor dat de online marketing inspanningen binnen jouw bedrijf voor een steeds beter resultaat zorgen. Doe je dat niet, dan loop je onnodig potentiële klanten via je website mis. Dat zou zonde zijn, want je investeert immers een hoop tijd en geld in de website.